POLECAMY:

Co robimy...


  • Prowadzenie ksiąg handlowych (pełna księgowość) zgodzenie z ustawą
    o rachunkowości
    • zakładanie planów kont wprowadzenie i analiza danych,
    • opracowanie i wdrożenie zasad rachunkowości jednostki, w tym zakładowego planu kont,
    • tworzenie polityki rachunkowości oraz instrukcji obiegu dokumentów,
    • zamykanie i otwieranie kolejnych lat działalności,
    • rejestracja dowodów księgowych w księgach rachunkowych zgodnie
      z zasadami rachunkowości,
    • stała analiza kosztów i przychodów,
    • potwierdzenia sald,
    • sporządzanie sprawozdań finansowych (bilans, rachunek zysków i strat, informacja dodatkowa, ewidencja zmian w kapitale, przepływy pieniężne
      i inne),
    • comiesięczne wyliczanie zobowiązań podatkowych oraz sporządzanie
      i wysyłanie deklaracji podatkowych CIT i VAT,
    • sporządzanie i składanie innych stosownych deklaracji,
    • przygotowywanie przelewów z tytułu zobowiązań podatkowych.
  • Prowadzenie ksiąg przychodów i rozchodów.
  • Prowadzenie ewidencji przychodów dla celów zryczałtowanego podatku dochodowego od osób fizycznych.
  • Przygotowanie oraz sporządzanie ewidencji (rejestrów) dla celów rozliczania podatku od towarów i usług (VAT)
    • rejestry sprzedaży,
    • rejestry zakupu,
    • VAT nabycie wewnątrzwspólnotowe,
    • VAT dostawa wewnątrzwspólnotowa
  • Prowadzenie spraw kadrowo - płacowych
    • procedura przyjęcia do pracy i bieżąca obsługa zatrudnionego pracownika,
    • prowadzenie akt osobowych pracowników,
    • obliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac (także poufnych),
    • przygotowywanie przelewów z tytułu wynagrodzeń,
    • prowadzenie kartotek wynagrodzeń pracowników,
    • zaświadczenia,
    • prowadzenie kart urlopowych,
    • rozliczanie wynagrodzeń za czas choroby, zasiłków chorobowych, rodzinnych, pielęgnacyjnych i innych,
    • wyliczanie podatku dochodowego osób zatrudnionych i sporządzanie deklaracji miesięcznych,
    • deklaracje do Urzędów Skarbowych,
    • wyliczanie składek ZUS i sporządzanie miesięcznych deklaracji,
    • przygotowywanie dokumentów płatności z tytułu podatków i składek ZUS,
    • przygotowywanie raportów miesięcznych RMUA dla ubezpieczonych,
    • zgłaszanie i wyrejestrowane pracownika z systemu ZUS,
  • Reprezentacja podatników w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych i Urzędzie Skarbowym
    • kompleksowa obsługa rozliczeń z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych
      w tym naliczanie składek i sporządzanie deklaracji - wysyłka internetowa,
    • uczestniczenie w kontrolach podatkowych,
  • Wyprowadzanie zaległości wg potrzeb
  • Sporządzanie sprawozdawczości do GUS
  • Obsługa środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
    • przyjęcie środków trwałych, wyposażenia i wartości niematerialnych
      i prawnych,
    • przygotowanie planu amortyzacji oraz prowadzenie ewidencji środków trwałych, wyposażenia, wartości niematerialnych i prawnych,
    • tabele amortyzacyjne i umorzeniowe,
    • likwidacja.
  • Pomoc w przygotowaniu dokumentów niezbędnych do:
    • zakładania działalności gospodarczej,
    • sporządzanie dokumentacji związanej z uruchomieniem działalności przez osoby fizyczne i spółki osobowe,
    • druki do KRS,
    • załatwianie formalności dot. uzyskania zaświadczeń o braku zaległości wobec ZUS ew. urzędów skarbowych lub innych zaświadczeń z tych jednostek,
    • likwidacji działalności.
    • sporządzanie rocznego bilansu i rachunku wyników wraz ze wszystkimi wynikającymi z nich deklaracjami
  • Zeznania roczne dla osób fizycznych
  • Przygotowanie przelewów podatkowych
    • podatek dochodowy,
    • Vat,
    • podatek dochodowy od pracowników,
    • podatek od nieruchomości,
    • płace
    • składki ZUS
 
Projekt i wykonanie:InvestMag